Bli medlem i Moderaterna

Vi ber om ditt stöd för att åstadkomma maktskifte i Sverige och för att fortsätta utveckla Skövde till en stark och välmående kommun. Bli medlem!

Vill du stödja vårt arbete för att åstadkomma ett maktskifte och en moderatledd regering i Sverige? Vill du ge ditt stöd får vårt arbete med att utveckla Skövde till att vara en expansiv och välmående kommun? Bli medlem i Skövdemoderaterna!

Ditt stöd betyder mycket för oss. Vi hoppas också att ett medlemskap kan vara värdefullt för dig. Som medlem i Skövdemoderaterna bereds du tillgång till och delaktighet i våra processer för att utforma politiken i Skövde. Du får kandidera till kommunfullmäktige i valet och efter det samma till Moderaternas uppdrag i nämnder och bolagsstyrelser. Du får avge röst i de partiinterna provval som är rådgivande för utformningen av valsedlarna i de olika valen.

Du väljer själv vad du vill göra av och med ditt medlemskap. Du är mycket välkommen att engagera dig i vår partiförening och tillsammans med oss jobba för en efterlängtad valseger. Men du kan också nöja dig med att med ditt medlemskap ge oss ett ekonomiskt och moraliskt stöd. Alla insatser är lika välkomna och behövda!

Ditt medlemskap kostar 100 kr det första året och du löser det enkelt här på nätet. Om du vill veta mer innan du bestämmer dig ska du prata med en moderat!